سوالات متداول

پاسخ پرسش‌های پرتکرار

در این قسمت از سایت بلاگیستا به برخی از سوالات پر تکرار شما عزیزان پاسخ داده شده است

اینفلوئنسر به فردی گفته می شود که همه او را در موضوع فعلایتی که دارد می شناسند و به عنوان صاحب سبک در موضوع بلاگری در اینستاگرام شناخته می شود معمولا این افراد دارای مخاطبین بالای 500000 نفر هستند و اگر در حوزه فعالیتی خود نیز بسیار مطرح باشند تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت می نمایند. ولی میکرو اینفلوئنسر ها به افرادی گفته می شود که به صورت روزمره در بخش های مختلف به فعالیت لایف استایلی می پردازند و با توجه به این که در حال رشد خود و جذب مخاطب هستند از نظر بودجه بندی تبلیغاتی تاثیر بالاتری نسبت به اینفلوئنسر ها خواهند داشت.

به علت مخاطب کمتر و تاثیر گذاری بیشتر و همچنین هزینه پایین تر نسبت به بلاگر های های مطرح در ایران می توان گفت که هزینه تبلیغات در پیج میکرو بلاگر و یا میکرو اینفوئنسر ها بهتر است.

با توجه به بودجه بندی خود و موضوع فعالیتی که دارید تیم بلاگیستا اقدام به اجرایی کردن کمپین تبلیغات بلاگری در اینستاگرام برای شما خواهد نمود و همین امر باعث می شود که درگیری هماهنگی مشتریان با بلاگر ها کمتر شده و زمان بندی و تنظیم استراتژی موضوعی و اهدافی که صاحبان پیج از بلاگر انتظار دارند به خوبی برطرف شده و نتیجه واقعی برای جذب مخاطب و مشتری برای پیج صورت گیرد.

سوال بیشتری دارید ؟ تماس بگیرید

X