کوچینگ تیم سوشال مدیا – پرورش نیروی تیم سوشالی

Social Media Team Coaching

مدیریت و کوچینگ تیم سوشال مدیا

تدوین نقشه راه رفتاری

پرورش نیروی سوشالی

کوچینگ تیم سوشال مدیا – پرورش نیروی تیم سوشالی

چرا فعالیت در شبکه های اجتماعی مهم است ؟

حضور در شبکه های اجتماعی را نمی توان به هیچ وجه نا دیده گرفت. حضور در هر یک از شبکه های اجتماعی به تنهایی می تواند خیلی از مشتریان را به سمت کسب و کار شما هدایت نماید و باعث رونق فروش و درآمد شما شود.

هر یک از شبکه های اجتماعی رفتار خود را می طلبد به عنوان مثال شما در یوتیوب باید رفتار منظم داشته باشید تا به واچ تایم مد نظر و میزان سابسکرایب مد نظر برسید و از آن کسب درآمد نمایید ولی در شبکه اجتمای ایکس ( توییتر سابق ) فایل ویدئویی و متن های طولانی را نمی توان در نظر بگیرید و مدل رفتار در هر یک از این شبکه های اجتماعی نیز متفاوت است و قشرهای خاصی در هر یک از شبک های اجتماعی فعال هستند.

شناسایی مدل رفتاری در این شبکه های اجتماعی پر مخاطب دنیا می تواند مسیر مخاطب شناسی مهمی را برای شما و کسب و کارتان باز نماید. پس حضور در کلیه شبکه های اجتماعی با علم رفتار در هر یک از این سوشال مدیاها بسیار مهم است.

متخصص سوشال مدیا فریلنسر یا حضوری در مجموعه خوب است ؟

جواب به این سوال وابته به اسکیل پروزه و اهداف شرکت و یا کسب و کار است. اگر کار خود را تازه شروع کرده اید و یا یک مجموعه زیر 10 نفر هستید بهترین کار استفاده از متخصصین سوشال مدیا به صورت دورکار و یا فریلنسر هست که می توانید مدیریت سوشال مدیا خود را به مجموعه معتبر واگذار نمایید. ولی اگر سازمانی هستید که از دپارتمان های مختلف تشکیل شده است برای نظم بهتر رفتار سوشالی سازمان خود می بایست تیم تخصصی سوشال مدیا مارکتینگ درون سازمانی داشته باشید و در این حالت چالش شما آغاز می شود.

چگونه تیم سوشال مدیا درون سازمانی را تشکیل دهیم ؟

داشتن تیم سوشال مدیا درون سازمانی علاوه بر این که نظم رفتاری برای شما ایجاد می کند می تواند برای مجموعه شما مخرب باشد. رفتار اشتباه و پراکنده در شبکه های اجتماعی می تواند با یک حرکت اشتباه کل کسب و کار شما را تحت شعاع قرار داده و باعث ضرر و زیان سنگین برای کسب و کار شما گردد. پس یکی از اقداماتی که علاوه بر تشکیل تیم سوشال مدیا درون سازمانی که باید در نظر بگیرد داشتن یک مربی یا کوچینگ در حوزه سوشال مدیا در درون سازمان شما می باشد.

نکات مهم :

چند نفر گرافیک کار نیاز دارید ؟

چند نفر ادمین نیاز دارید ؟

چند نفر تدوین کار نیاز دارید ؟

چه زمانی برای تبلیغات مناسب است ؟

کدا مرسانه برای تبلیغات مناسب است ؟

چه محتوایی را تولید کنیم و طی چه سناریویی به نتیجه دلخواه برسیم ؟

تمامی این موارد می تواند از سوالاتی باشد که در حین تشکیل دپارتمان سوشال مدیا در درون سازمان در ابتدای امر ذهن شما را به خود مشغول نماید. ولی برای ان چاره ای وجود دارد.

کوچینگ تیم سوشال مدیا بلاگیستا چیست ؟

در این بخش از خدمات بلاگیستا ما پرورش نیرو و رفتار پرسنل در بخش های مختلف اجرایی را آموزش داده ، آنالیز می نماییم و در اختیار صاحبین کسب و کار قرار می دهیم.

به طور کلی می توان موارد مختلفی را در خصوص مدیریت پیج اینستاگرام در نظر گرفت که در ادامه به موادر اصلی این موارد اشاره می کنیم :

  • طراحی گرافیک کلی برای پیج
  • طراحی هایلایت برای پیج
  • مشاوره در خصوص بایو نویسی
  • طراحی لوگو اختصاصی برای سوشال ها
  • طراحی پست های تکی و اسلایدی با توجه به موضوع مد نظر
  • طراحی محتوای موشن گرافیک – لوگو موشن و استاپ موشن
  • ضبط ویدئو های کوتاه در جهت معرفی خدمات در پیج
  • طراحی تیزر های کوتاه و بلند و مستند صنعتی
  • عکاسی های محصولی محور و عکاسی صنعتی کالا
  • صداگذاری و نریشن گویی روی ویدئو ها
  • تدوین ریلزها در سوشال ها
  • طراحی کمپین های مسابقه ای و ایونت محور
  • طراحی و شخصیت پردازی در پیج و رنگ سازمانی
  • تبلیغات هدفمند

هزینه و مدت زمان کوچینگ سوشال مدیا چقدر است ؟

هزینه پرورش نیرو و آموزش پرسنل به صورت ماهانه می باشد که با توجه به مدل هر کسب و کار و تعداد پرسنل تحت آموزش متفاوت است . جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان بلاگیستا تماس حاصل نمایید.

 

09112441865